Спеціаліст відділу адміністрування бізнес-систем авторизації, клірингу та емісії (офлайн напрямок)

Спеціаліст відділу адміністрування бізнес-систем авторизації, клірингу та емісії (офлайн напрямок)

Функціональні обов’язки:

  • забезпечення працездатності систем бек-офісу ПЦ
  • забезпечення безперебійного процесу обміну кліринговими файлами з МПС
  • імплементація та тестування нових версій компонентів процесингових систем
  • проведення комунікації з платіжними системами Visa, Mastercard, Prostir
  • взаємодія з розробником рішення систем бек-офісу
  • участь в розробці, тестуванні та впровадженні нових технологічних рішень, послуг процесингу
  • участь у спільних проектах з суміжними самостійними структурними підрозділами
  • розробка нормативно-довідкової документації для банків-партнерів
  • надання інформаційно-консультаційних послуг банкам-партнерам з питань технічної взаємодії
  • моніторинг змін та вимог в правилах роботи платіжних систем, контроль за своєчасним впровадженням цих змін до систем бек-офісу ПЦ
  • адміністрування компонентів систем бек-офісу ПЦ
  • оптимізація процесів відділу, схем взаємодії з банками-партнерами в частині, що відносяться до функцій відділу

Наші очікування:

  • вища освіта
  • досвід технічного супроводження користувачів, надання консультацій, підготовки інструкцій та технічної документації
  • досвід роботи з картковими базами даних Oracle (SQL)
  • досвід роботи з операційною системою Linux
  • мінімальний рівень англійської Intermediate

Просимо надсилати розгорнуті резюме та бажаний рівень з/п

відправте резюме і ми зв`яжемось з вами